diumenge, 1 de juny del 2008

Iniciem el blog




Hola el meu nom es Josep i soc de Barcelona, soc un entusiasta de la Historia, sobre tot la medieval, m’encanten les “pedres”, les esglésies i els castells. M’interessa la política contemporània i em preocupen els temes de la nostre societat. Devoro tota la premsa que em cau a les mans i compro revistes d’història. Procuro tenir sempre un llibre a la tauleta de nit. També em preocupen els temes humanístics. I sobre tot això, en guardo retalls de premsa, i escric i comento lo que llegeixo. He escrit moltes cartes als diaris, sobre tot tipus de temes i darrerament -que tinc mes temps lliure-, col·laboro amb articles d’opinió en algunes publicacions de la comarca de Barcelona.
Perquè el nom de Comunero?. Doncs els fets de 1521 a Villalar amb la revolució comunera sons uns dels meus temes històrics preferits. Com veure el meu arbre preferit es la acàcia, dominant la sabana africana.

1 comentari:

gloria ha dit...

Hola a tothom,sóc la filla mitjana del Josep,al que li agraden tant les pedres.Jo vaig fer la ruta de la sombra del viento(juntament amb el meu pare)i vaig descobrir un altre Barcelona que mai havia vist;em va encantar,ara vull fer la de la Catedral del Mar,la veritat és que està molt bé lo de les rutes literàries és una manera de conèixer la història i descobrir la ciutat,en aquest cas la meva,Barcelona.

Ánims amb el blog,ja aniré mirant i si puc col.laborar.....

Salut!